regnet det bara faller ner..

Jag undrar när jag kan få ta fram solbrillorna?
Det var ju nån dag nu i veckan som solen faktiskt kikade fram lite.
Kan den inte göra det igen?
Snälla?

183 dagar är min nya favoritserie. Det är sorgligt, tragiskt och man får nästan en klump i magen av att kolla på det. Alltså en serie som passar mig utmärkt. Man tänker hela tiden "mitt liv får fan inte sluta sådär".

Jag undrar också om man kan vara duktig på att plugga? Kan man vara en naturbegåvning på att plugga?
Eller handlar det enbart om motivation och vilja?
Jag tror man måste träna på att plugga, på att plugga bra. Med bra menar jag att man gör en inlämningsuppgift på 2 sidor varje dag.

Nu ska jag gå ner till källaren och boka ny tvättid, sen är det duschen som gäller och till sist ska jag kolla på Project Runway. Det är säsongsstart ikväll!  :)

All right then..
Time to go.

puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0