Twister Sister!

Ok, jag har föreställning på fredag. Det är nog första gången jag faktiskt inte ser fram emot att ha det. Jag suckar högt för mig själv varje gång vi ska träna på skiten. För ja, skit är vad det är. Hela grejen är opeppande, sömnframkallande och nästan olidligt tråkig. Jag har nog inte heller riktigt fattat vad föreställningen handlar om och vad jag själv bidrar med till den. Men en sak vet jag och det är att jag ska stå och "twista" med ett snöre, eller band eller vad det nu är.. Du vet såna här twistband man höll på och leka med när man var liten. Såna ska vi alltså spexa till det lite med i föreställningen. Jag berättar lite mer om spektaklet imorrn, maybe, orkar nämligen inte skriva mer nu. Ska in i duschen snart och sen gå och lägga mig så att jag är utvilad tills imorgon, för då har vi nämligen genrep heeeela dagen! Hur fan ska jag palla det?
Make it work, baby. Make it work.

But, I just have to smoke first.
Jo juste, Lita Ford kommer till Sweden Rock, och Motörhead med. Fan vad bra! 

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hördu du, dålig uppdatering här!

2008-12-08 @ 20:21:56
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!



Vad passar bättre som julklapp än superfina, handgjorda smycken?!

Kolla in min webshop för att veta mer på www.jessi.se/webshop!



Den snabba leveranstiden gör att du fortfarande hinner beställa de där perfekta julklapparna!

(Frakten är gratis).



Kram & God Jul

2008-12-14 @ 22:54:05
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0