Säg omelett!

Yeah! Jag har precis käkat omelett, och så lade jag på lite paprika och fetaost på den. Asgott! Jag har en efterrätt också, lite glass så. Jag var så jävla sugen på glass förut och på hemköp hittade jag svensk gräddglass med wienernougatkräm i, hur ska man kunna motstå det liksom? Nää precis.. Så nu blir det glass och kaffe! Mummabumma! Jag har haft akrobatik i skolan idag, en i klassen är gymnast så hon lärde oss lite på gympalektionen och fy fan vad kul det var, men vilken jävla kärring jag har blivit! Jag vågar ju typ inte göra nånting! Jag är rädd att bryta nacken om jag gör kullerbytta framåt och jag är livrädd för att bryta armbågarna om jag står på händer! Lite kanske jag överdriver nu, men allvarligt, jag har aldrig ballat ur på såna här saker förut. Man ska ju egentligen aldrig tänka när man gör sånt här, för det är ju då man skadar sig. Man ska skita i dem där "tänk om"-orden, istället ska man bara köra, köra fort som fan!

Yes, jag borde plugga engelska nu, men jag har glömt bort vad läxan var för nåt.. Får väl höra med nån. Hehe.

Idag har jag också vattenspolat mina öron. Jag hade för mycket vax i dem. Jag hade vaxproppar, alltså. Jag frågade hur det egentligen ser ut inne i örat om man har en vaxpropp. Hon sa att det är då alldeles svart i örat. Jag blev rädd. 

Jag kommer nog drömma om stora svarta hål inatt. 
Men det är kul äre!

Hej då! *Vinkar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0