T-rex.

Tänk om man hade levt på dinosauriernas tid. Fatta vad grymt och hänga med en Tyrannosaurus rex. Jag skulle kela med den, leka med den och jag skulle äta döda djur tillsammans med den. Men ok, om jag hade levt på dinosauriernas tid så skulle jag försöka bli vän med en T-rex. Det påminner mig lite om King Kong faktiskt. Lite samma känsla sådär. Apa möter flicka, apan blir kär i flickan, flickan flyr och apan jagar flickan. Fast nu handlar det ju förstås då om en dinosaurie. Det skulle vara jag och T-rex mot världen. Jag skulle rida tryggt på hans rygg i en exotisk djungel. Jag och T-rex. T-rex och jag. Jag undrar vad jag skulle kalla honom? T King? T-rex King? Rexo? Rexy? Jaja, han skulle nog bli glad vad han än skulle få heta.

Men hade tänkt att gå och lägga mig nu och drömma lite om dinosaurier.
Vad jag har gjort ikväll är en annan femma. Jag är en lat jävel.

pusS pusS.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja du är allt speciellt!!, men du ska veta att jag små log hela tiden när jag läste ditt senaste inlägg.

2008-11-12 @ 18:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0