Dimma.

Ja, det är mörkt och kallt ute. Och dimmigt. Det känns som jag just nu befinner mig i en dimma, en mardrömsliknande tunneldimma. Jag tumlar runt och försöker hitta ett ljus som tar mig ut ur denna oändliga och hemska tunnel. Ingen vill vara fast i den dimmiga tunneln. Inte ens jag. Hur flummigt det än låter.. ;)
I'm stucked in a moment I can't get out of.
Allting är mossigt nu, och rörigt, och jag är så jävla trött på allt. Jag har massor att göra och det blir inte bättre av att jag sitter och gnäller om det och tycker synd om mig själv. Bitterfitta? Ja, just nu i alla fall. Jag måste skaffa mig en rejäl dos av självdisciplin.
-Carro, for fuck's sake, get yourself together!
Jag är trött nästan hela tiden med. Skulle kunna somna vart som helst. Jag kanske har fått den där sjukdomen.. Vad heter den nu igen.. Narkolepsi?
Eller så kanske det bara är att jag precis har haft höstlov och ändrade då kanske lite på dygnsrytmen.. Men jag tror ändå på det första alternativet! Haha.
Ska sluta sura nu.. Tänkte gå och duscha nu och sen gå och lägga mig. För shit alltså, jag var nära på att somna på balettstången idag! Jag lever i en oändlig dimma och kan knappt hålla ögonen öppna. Hur ska det gå för mig? Borde jag bli hippie och röka på varenda dag? Jag tror så! :) Haha.

Ha det bra partypeople. För det är väl så man måste tänka, att livet är en fest? Jag älskar ju fest och om jag vaknar upp på morgonen och tänker: Nu jävlar är det fest! Då kanske allt blir mycket roligare?
So.. I'm a partyanimal and I'm gonna party like hell!

XOXO..
Budweiser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0