I'm back.

Det har varit lite mycket nu, så jag har inte haft så himla mkt tid att skriva. Men nu är jag back on track igen, för jag har påsklov!!!! :D Kan det bli bättre? Ja, det kan det faktiskt..

På senaste tiden har det hänt väldigt många roliga saker. Jag har ju fyllt 18 år och det firades med pyjamasparty, och som jag tyckte var hur kul som helst! Hoppas att "the gang" tyckte det med? :)
Har ett citat/raggningsreplik från festen som jag kommer att leva länge på..
-Är det du eller jag som luktar fisk?
Haha..
Kvällen till ära hade jag på mig min rosa favvo-peruk, mina leopardmönstrade tights och ett par 11 cm höga klackskor. Ska också nämna att jag är 1.72, och med dessa high heels on såg jag ungefär ut som Christer Lindarw. Fast han är väl ganska tunn? Jag förvandlades väl mer till en jättetransa.. Men det var kul. :) 
Blev en del festande i helgen, och det var riktigt nice! Imorgon smäller det igen.
Weeeei!

Fan vad skönt med lov.
Ska kolla lite TV nu.
Have a nice day.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jannike

HAHA den raggningsrepliken ska jag göra ikväll ;D de va en as rolig kväll btw :)

2008-03-20 @ 12:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0