Gud nåde dig..


Man kan ju faktiskt säga sådär; GUD NÅDE DIG!
Det är ett ganska roligt uttryck tycker jag. Det påminner mig lite om min mor. Hon skulle verkligen kunna säga sådär med en rynka i pannan. Gud nåde dig Lina! 
Fast man får förstås bara höra det när man har varit dum.

Jag ska gå och handla nu, till min mamma. Det är nog första gången tror jag. Jag är ju 18 nu så jag måste ju börja ta ansvar och hjälpa till här i dårhuset. In the freakshow..
OK, jag är 18 nu, men bara på papperet! Mentalt skulle jag väl tippa på 12..

Det finns en tjej som jag aldrig kommer att glömma i America's Next Top Model. Och det är Joanie. Hon var med i seriens sjätte omgång och hon kom tvåa. Jag tycker hon borde ha vunnit. Oh Joanie, you took my breath away. 
I'll never forget you Joanie.

   image42    image37       image38    


Jag hoppas få se mer av henne i framtiden.
Ska kila nu.
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Jannike

haha hon som hade så cpiga tänder så hon fick dra ut några :P Adriana eller va hon heter är absolut coolast, vinnaren av säsong 1 :P

2008-03-28 @ 19:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0