Everybody, Sell Your Body To The Night.


Det är onsdag, redan. Och det ligger massor av snö ute på marken. Jag vill spola bort all skitsnö med något medel som gör att snön aldrig mer kommer tillbaka. Jag hatar färgen vit med. Det säger väl allt.
Jag är mer för svart. Det är min favoritfärg. Back In Black..

Ska säga att jag har tatuerat mig med. Fast den är inte riktigt klar än. Men den är fin. :) Heart Me ungefär..
Skulle också vilja säga som såhär att; I just got a new tattoo.. Men det kan jag ju inte riktigt säga eftersom jag precis har gjort min första tatuering. Fast jag kan ju säga som så att; It's just the beginning..

Tror jag ska kolla på "Dansar med Vargar" nu. Jag somnade till den igår, men det ska jag inte göra idag för den verkar bra.

Min favoritprinsessa i Disney är Belle(skönheten). Jag tycker också väldigt mycket om Ariel(sjöjungfrun), men Belle alltså.. Hon är fin. :)

Sell your body to the night..
C



Kommentarer
Postat av: Ellen

eeh , jag brukar ju läsa din blogg och jag brukar tycka att den är roliga och läsa , men idag var du lite skitzofren !? ;p haha först titta på film och sen helt plötsligt så pratar du om prinsessor. Men det kanske är det som gör att din blogg är rolig att läsa ? inte vet jag , men jag kommer nog förtsätta läsa den . för det vill du väl va? äääh men tänkte väll mest att jag skulle skiva en kommentar
så du har nått att se fram imot ! "så det är kul äre!" men e hare brae såe sese vie någn dage. pose

2008-03-26 @ 23:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0