Alla Hjärtans Dag.

Jag är ganska neutral i mina åsikter om denna dag, för alla verkar tycka nåt om den.
Antingen är den överskattad och töntig, eller så är det den bästa dagen på året, enligt vissa, då man kan fira sin kärlek med sin älskade.
Antingen så firar du den, eller så gör du det inte. Så enkelt är det.

Jag tycker om mina vänner iaf. De är bäst, fuck the rest.. haha cooling. ;)
Imorrn så är det sportlov. YES!
Ska fika med Slim Sussie(ellen) och Mrs Februarii(my) imorrn med, Paris Milton(michan) kanske hakar på med. Det är alltid rockigt. :)

Myzan fyller 18 snart. Då är det feeest, nana na na na..
Eftersom att det är freaky friday imorrn så kanske jag ska parta till det lite? Maybe baby.

image6
I smoke my cigarette with style..

Livet är en fest, håll med om det folk och fä.. Och om livet är pest, fyllan värmer bäst!

pusshej.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mysigt med helg och jag undrar också vad man ska göra =)

Ska du ut eller blir det hemma fest/chill?

2008-02-14 @ 21:06:03
URL: http://alexandramariameyer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0