Målarfärg.

Here I go again on my own, ungefär. Rubriken har ingenting med texten att göra. Du får tolka det hur du vill. Slutältat om det!
Idag är det lördag. Skönt skulle jag vilja säga men kom på att jag har lite grejer jag måste fixa till skolan, och så måste jag fortsätta med koreografin till min duett. En duett-dansföreställning för att förtydliga det lite. DANCE FOREVAH'.. AIGHT?!
Music makes me lose control i alla fall. :)
Fast jag måste gå ut lite också, i det fina och ljuvliga vårvädret. Är det inte underbart så säg?
Och och och så ska jag köpa glass, i det fina och ljuvliga vårvädret. Men oj då, hade visst skrivit det en gång innan. Så himla fel det kan bli va!

Jag har fått denna låt på hjärnan nu, fast det gör ingenting för den är så jävla bra. 
Låten är ---> Suzanne Vega - Luka ..
Fick förklarat av mamma vad den handlar om, och då blev låten genast mycket bättre.
Den handlar om en liten pojke, Luka. Han bor ovanför henne och han blir misshandlad av sin mamma. Vega sjunger såhär ungefär.. 
My name is Luka
I live on the second floor
I live upstairs from you
Yes I think you've seen me before..


Shit, jag får fan rysningar av den här gamla 80-talshiten. Den är bra.

Nej, dags för mig att göra någon nytta tror jag..
Vill bara dela med mig av ett citat som jag tycker sannerligen var det klokaste jag har hört på länge. Hehe..
"Vet ni, att för länge sedan var det något speciellt att vara galen. Idag är alla galna."
Fast egentligen är citatet på engelska. Det är den gamle räven Charles Manson som sagt det.

 image43

//
Lucifer.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0